Tuesday 26 April 2011

jom verangan !!!!

tgh duk rileks rileks kat umah sambil surfing internet..terbukak la satu laman web kasut,handbags and clothing...walllaweiiii..branded stuff beb...geram giler tgk...cun habis design diorg nih..antaranyer michael kors,burberry,gucci,jimmy choo,derek lam,dolce vita, dan ramai lagi..huh....meleleh air liur aku..bila la dapat beli brand hebat cam ni..tapi kan...kalo aku beli..boleh ke aku pakai ??nak pakai bila??dgn gaya selekeh aku yg mcm ni?hahaha..g opis pun pakai jeans ngn tshirt...mcm ne tuh??ahahhaha...cuba kita lihat antara design diorg yg aku berkenan...lawa x??







ni plak antara handbags yang aku berkenan sangat ...jom sesama kita kumpul duit ..hehehehe....50 sen sehari..aci x?hahahaahahah
                                                    gucci

                                                   salvatore ferragamo

                                                 marc by marc jacobs

                                                   fendi

                                                              burberry

hmmmmmmmmmmmmm.....ntah bila la nak dapat benda ni kan...best nyer kalo ada org beli hadiah bg kat aku..hahahahahaha...BERANGAN la aku nih.....BERANGAN la banyak2 yer cik kak..heheheheehh


4 comments:

alifah@along said...

hahhaaaa..tu dia...beli beli..kasi habis itu duit..hahhahaaa...pastu, ada org duk bercakap..bf dia la ajar dia semua ni??hhhehheeee...

Fathma Saari said...

tu la pasallllllllllll!!tp sy akn cuba kumpul duit jugak utk beli ituuuuu...wish me luck..

dalee said...

fall in love with gucci mucci..auh...auh...

Fathma Saari said...

gucci and burberry will b my choice...uhhuhuuhuh........