Thursday 16 June 2011

panggilan pulau

28-30 may 2011..yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!best giler..percutian yg paling menyeronokkan..heehhee.bukan apa..disebab kan aku frust xdpt g INDIA atas sbb cuaca yg begitu panas,along secara xlangsung tlh mengajak aku ke kuala besut,terengganu utk menghadiri kenduri kawen kawan baiknyer..dia ckp after g kenduri kita direct naik boat ke pulau perhentian...walllaweiiiiiiiiiiiii..aku terus ON r..apa lagi.best giler sbb ni kali ke 2 percutian aku ke pulau perhentian..huhuhuhhu..main air mmg feveret aku...jom layan gambar2 kami kt sana
                                                            nama chalet kami

 the best hammock .....tenang giler bila duk atas benda alah ni..

get ready for the next step --->snorkeling
 sungguh indah ciptaanMu ya Allah...tenang dan damai

me 1st time without life jacket..berani kan??

nama dia lulet

along bersama anak-anak ikan..

jumpa motor plak  kat sini.....apa lagi buat gilerrrr sekejap.....release tension!!

uishhhhhhhhhhh.aku rasa tenang giler dapat bercuti kat sini..mmg terbaekkkkkkkkkk argh...perghhhhh kalo boleh aku nk dtg sini lagi....mmg best..puas hati....seronok...lupa sume masalah kat kl..itu yg penting.heheeheheh......


1 comments:

alifah@along said...

pulauuuu perhentiannnnnn...best!!! mmg rasa ammmmmaat tenang...line telefon pun out!!hahhahaa...