Saturday 5 March 2011

Alamakkkk

Sedar x sedar hr ni dh 4hb..maknanyer dh masuk bulan ketiga dlm thn 2011 nih..uishhhh cepatnyer ms berlalu..xkan xleh tunggu kot..ahahahah..kelakar la aku nih..masa mana boleh tunggu tunggu la...kita yg kena kejar masa bkn sebalik nyer..adoyai...semput aku kalo mcm ni la gamaknyer..heeeheee

Bukan apa..yerla...br je masuk bln baru..duit gaji dah nak habis..hmmm..bayar hutang situ sana..ni la padahnyer..aku bkn nk sgt berhutang nih..tapi keadaan yg memaksa.eleh..ye ke x aku nih...padahal semuanyer hanyala nafsu semata mata..org pakai tu kita pn nak pakai..last last bila beli ada jer tersusun cantik kt dlm almari tuh...haaa..simpan buat pekasam la tuh..hmmmm...dasar aku yang tamak...padan muka...heehheeee..
Tambah tambah lg kalo kawan yg rapat ckp xper..amik dulu pakai..ada duit bayar la..ha..mana nye aku xnk beli kalo dh begitu offernyer...aku rasa kalo korang dpt peluang mcm tu pun mesti korang pn sama ngn aku kan?kan?kan?ahahahahahaha...dah tau dah..
Yesss..betul la tuh....heheheh..ini lah dinamakan wanita...huuhhuhu

0 comments: