Saturday 5 March 2011

n.a.m.i ku shayammmm!!!



olla....hari ni aku nk citer pasal binatang kesayangan aku..haaa..nama dia n.a.m.i..female tau..she was born on the 4th of november 2010..tapi n.a.m.i ni hadiah dr mr.love kt aku..bukan apa..dia ckp sian kt aku duk sorang2 kt umh xder teman..so dia decide nk beli rabbit la buat teman aku..hehehehe..so sweeetttttttt kan???bertuah nye saya..hopefully kekal lah kami sampai ke akhir hayat..aminnnnnnn!!!heheheh

ok la..back to the topic..nami nih dia beli pada 7/1/2011..huhuhu...dh umo 2 bulan dah masa tuh..naseb baik xleceh sgt nk jaga si baby nami nih..cute kan nama dia??nape n.a.m.i??Mr.love ckp nami nih maksud dia heroin jepun dlm citer apa ntah..xingat..hehehehe....sori la..bukan minat pun citer2 jepun nih...oh..dia nih mix tau..angora  lionhead..uhuhhuhuhuhu..bulu dia bukan mcm biasa kita tgk tu..lembut,halus n cute sgt..tq sayang for the gift.love u..ehehehehhehe

happy jugak lah aku sejak ada nami menemani aku kt umah ni..plg 'hepi' sbb kena bangun pagi bg makan kat nami..ahhhhhhhhhhhhh.........menci.tapi sayang..boleh ek gitu??
so skang makin susah la aku nk kuar umah..ye la..xboleh balik lambat kalo nk kuar jugak..sbb nanti baby nami lapar..ehek ehek ehek...shiannnnnn dia..
tapi kan..walo rasa ada sedikit beban kan...tapi nami ttp menjadi pojaan hati ku...love nami so much..mmmuahhhhhhhh..

1 comments:

alifah@along said...

namiiiiiiiiiiiiiiiiii.....saya sayam,tp takut..hehehe