Friday 4 March 2011

Corat coret

olla...for the 1st time im writing.tapi still samar samar lagi nk menulis apa..hmmmm...
umo aku dah masuk 29 tahun..uhhuhuhu....terasa diri ini mcm 'loser' kalo nk compare dgn kawan2 yang lain..hmmm..salah aku atau salah siapa dlm hal ini..mana tak nye..dlm umor sebegini aku masih lagi membujang..orang lain dah anak 2,3 orang...tapi aku?huuhhuhu....xper..mungkin bukan jodoh aku lagi utk mendirikan rumahtangga..hhahha..nasib baik la parents aku xcakap apa2..ye la...diorg pn dah cukup terhibur kot sbb dah ada cucu..kakak aku yang sulung dah pun berumah tangga..ok la..at least diorg xrasa sunyi..

oh btw..mama & baba aku dh berpisah..so kak long la yang teman kan mama kt umah.skang dh ada cucu..lagi la meriah kat umah tu..

anak sedara aku ni lelaki..nama dia Muhaammad Tsaqif bin Muhammad Ammar..nama ni baba tok dia yg kasi..sedap kan?heeheh...budak ni dah 1 1/2..manja yang amat..hahahaah..maklumlah cucu pertama..nakal pun ada gak..tp keletah dia buat kita x kering gusi..
ada satu kali tuh aku marah dia sbb dia nakal sangat..dan dan tu jugak dia buat muka clown sengih tunjuk gigi 4 batang dia tuh kat aku..konon nk pujuk aku la tuh..ewahhh!!!mmg pandai la berlakon..sampai aku ngn kakak aku tergelak besar tgk dia..hhaahhahahah...tsaqif tsaqif...kau lah kegembiraan kami!!!







<---- ni dia pengubat sepi kita org..hehehehehehe

3 comments:

alifah@along said...

selamat berblogggggg...huhuuu

Dayangku said...

wah wah wah...
sudah gedevance..berbloging dah skang nih! hehehe

nway..sahabat..
semoga cepat bertemu jodoh dan mendirikan rumah tangga..
enjoy selagi single..sebab alam rumah tangga tak sama dgn zaman single..

ofcoz lebih manis dan happening bila kawen tapi its not easy sbb 2kepala dlm satu rumah..mcm mana nak handle? so give & take is very important.. hehehe

we shud talk about this next time :)

Fathma Saari said...

oh along ku sayam and dalimku sayam..tq for the comment..yeah...we shud talk one day..hhhuhhuhu..tq for ur support